Омельченко Олександр Миколайович

Прізвище,  ім'я,  по батькові: Омельченко Олександр Миколайович               
Рік народження:  15.01.1955
Освіта:   вища
Фах:  учитель фізики 
 
Звання, нагороди: 


Посада: учитель фізики , захисту Вітчизни 
Педагогічний стаж: 37 років


Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема:     Оптимізація навчального процесу на уроках фізики за допомогою розв’язування задач                                                                                                                             
Мета: інтенсифікація навчання, активізація пізнавальної діяльності учнів, розвиток логічного мислення під час розвязування задач та створення умов для оптимально- го засвоєння знань.
Короткий зміст:   Омельченко Олександр Миколайович приділяє важливу увагу розв’язуванню задач. При цьому прагне навчити школярів здійснювати правильно і послідовно логічні кроки та операції. а саме: усвідомити умову задачі; записати її у скороченому вигляді; зробити схему або малюнок; виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках; обрати  формулу для знаходження шуканої величини; виконати математичні дії й операції; здійснити обчислення числових значень невідомих величин; оцінити одержаний результат та його реальність.
Вироблення  уміння  застосовувати  знання  на  практиці  учитель  здійснює за допомогою розв'язання   задач  різного  виду (якісних,  обчислювальних, графічних, експериментальних, задач-малюнків),  розв'язання задач  у  загальному  виді;   виявлення  й усунення  несправностей у  приладі;  внесення  змін  у конструкцію приладу; розробка нової конструкції приладу, експериментальних робіт.
Учитель намагається  привчати учнів до самостійного розв’язання задач поступово, починаючи  з  виконання  окремих  нескладних операцій, потім переходячи до виконання більш важких операцій, а вже потім до самостійного їх розв’язання.          Спочатку  навчає  учнів  самостійно  аналізувати  зміст  задач,  знайомить  їх з найбільш раціональними  способами  короткого  запису  і  розв’язання задач, потім шляхом колективного обговорення знаходити найбільш раціональні способи запису.          Важливим елементом у підготовці до цілком самостійного розв’язання задач з фізики є вироблення в  учнів  уміння  робити  наближені  обчислення. Після того, як учні  опанують  усі види  роботи,  пов'язані з розв'язанням фізичних задач, учитель пропонує  їм самостійно виконувати повне розв'язання задачі, включаючи перевірку й  аналіз одержаних результатів.
Районний професійний конкурс Учитель року 2013
Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи
 Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 11.01.2013 року)
Місце  збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,  Котелевський РМК

Немає коментарів:

Дописати коментар