Рік народження: 15.01.1955
Освіта: вища
Фах: учитель фізики
Звання, нагороди:
Посада: учитель фізики , захисту Вітчизни
Педагогічний стаж: 37 років
Педагогічний стаж: 37 років
Адреса досвіду: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Котелевської районної ради
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема: Оптимізація навчального процесу на уроках фізики за допомогою розв’язування задач
Мета: інтенсифікація навчання, активізація пізнавальної діяльності учнів, розвиток логічного мислення під час розв’язування задач та створення умов для оптимально- го засвоєння знань.
Короткий зміст: Омельченко Олександр Миколайович приділяє важливу увагу розв’язуванню задач. При цьому прагне навчити школярів здійснювати правильно і послідовно логічні кроки та операції. а саме: усвідомити умову задачі; записати її у скороченому вигляді; зробити схему або малюнок; виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках; обрати формулу для знаходження шуканої величини; виконати математичні дії й операції; здійснити обчислення числових значень невідомих величин; оцінити одержаний результат та його реальність.
Вироблення уміння застосовувати знання на практиці учитель здійснює за допомогою розв'язання задач різного виду (якісних, обчислювальних, графічних, експериментальних, задач-малюнків), розв'язання задач у загальному виді; ви- явлення й усунення несправностей у приладі; внесення змін у конструкцію при- ладу; розробка нової конструкції приладу, експериментальних робіт.
Учитель намагається привчати учнів до самостійного розв’язання задач поступово, починаючи з виконання окремих нескладних операцій, потім переходячи до вико- нання більш важких операцій, а вже потім до самостійного їх розв’язання. Спочатку навчає учнів самостійно аналізувати зміст задач, знайомить їх з найбільш раціональними способами короткого запису і розв’язання задач, потім шляхом колективного обговорення знаходити найбільш раціональні способи запису. Важливим елементом у підготовці до цілком самостійного розв’язання задач з фізики є вироблення в учнів уміння робити наближені обчислення. Після того, як учні опанують усі види роботи, пов'язані з розв'язанням фізичних задач, учитель пропонує їм самостійно виконувати повне розв'язання задачі, включаючи перевірку й аналіз одержаних результатів.
Районний професійний конкурс Учитель року 2013
Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи
Схвалено (ким?, коли?): рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 11.01.2013 року)
Місце збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Котелевський РМК
Немає коментарів:
Дописати коментар