Сторінка психолога

Гаркавенко Олександр Олексійович



На консультації у психолога ви завжди знайдете:

  • увагу;
  • конфіденційність;
  • необхідну  психологічну допомогу та підтримку.
Навіщо потрібен психолог в школі?

Робота психолога в школі нерозривно пов’язана з освітнім процесом. Школа – це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками. Розглянемо основні напрями діяльності психолога в школі:

Психологічне просвітництво
– Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;

Психологічна профілактика
– попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

Психологічна діагностика
– поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

Психологічна корекція
– активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів – психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців.  Проведення позакласних заходів (класна година, година психолога) також входять до компетенції психолога.

Консультативна діяльність
– надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування. Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров’я.

Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого – все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. 

Смертельні ігри: що спонукає дітей на небезпечні вчинки

Останнім часом ми все частіше чуємо про ситуації, коли підлітки наражають себе на небезпеку без видимого мотиву, і все більше говориться про те, що причина криється в поширенні нових смертельних ігор та челенджів через соціальну мережу TikTok.
Що спонукає дітей брати участь в таких активностях, як вчасно розпізнати мотиви дитини та чи варто батькам обмежувати використання соціальних мереж – пояснює психіатр, науковий керівник ІКМ Спартак Суббота у колонці для Української правди. ЖИТТЯ.
Зокрема, він радить батькам звернути увагу на наступні індикатори в поведінці дитини:
🔸замкнутість або, навпаки, надмірна відкритість;
🔸різке зменшення або збільшення активності;
🔸перепади настрою;
🔸уникнення контактів усередині сім'ї;
🔸погіршення або поліпшення апетиту, різкий набір або втрата ваги.
Переходьте за посиланням та читайте продовження статті - тут



Для батьків майбутніх першокласників



З 1 по 5 березня 2021 року практичним психологом Олександр Гаркавенко , разом з соціальним педагогом Алина Старокожко в рамках тижня психології були проведені заходи: анкетування для учнів 6-8 класів «Виявлення проявів насильства», година спілкування «Цінність людського життя» у 7 класі, «Що таке булінг?» у 6 класі та психологічне заняття для підлітків «Життя як абсолютна цінність» для учнів 10 класу. Під час заходів учні навчилися відрізняти булінг від шкільного конфлікту. Педагоги допомогли дітям з’ясувати такі питання: для чого людина живе на Землі, що зробити для того, щоб життя було гарним, виявити причини життєвих негараздів та шляхи їх усунення, вихованці навчилися аналізувати свої вчинки та вчинки оточуючих.




Немає коментарів:

Дописати коментар