В умовах карантину перед освітянами постають нові виклики. Здатність швидко й ефективно адаптуватися до вимушених обставин стали ключовими маркерами успішності педагога. Але поступово від швидкого реагування варто переходити до осмислення нових освітніх реалій. Накопичення та апробація широкого кола сервісів онлайн-освіти потребує професійного обговорення їх практичних можливостей, фахової ефективності та філософсько-психологічних аспектів імплементації.
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського 10 квітня 2020 року проводить для освітян області вебінар: «Праксеологічні виклики дистанційної освіти в умовах карантину». Викладачі кафедри філософії і економіки освіти та працівники навчально-методичного кабінету психологічної служби ПОІППО ім. М. В. Остроградськоговисвітлять етичні аспекти дистанційної взаємодії учасників освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти в умовах карантину, розширять знання педагогічних працівників про розвиток кричного мислення в освіті, стабілізацію психічних станів і процесів людини, пояснять психологічні закономірності поведінки людини у кризових ситуаціях, вимоги до «упаковування» навчальної інформації в умовах дистанційного навчання та нададуть можливість учасникам вебінару рефлексувати досвід карантинно-дистанційних умов навчання.
Для участі у вебінарі запрошуються вчителі закладів загальної середньої освіти, директори, заступники директорів, практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти Полтавської області.
Режим трансляції вебінару: 11.00 – 12.30 (10.04.2020 р.).
Охочих просимо зареєструватися до 14.00 9 квітня 2020 року за посиланням: https://forms.gle/ daP7wrvuiVJcp39BA
Вебінар буде проводитись за допомогою сервісу «Skype для бізнесу», який необхідно встановити на пристрої заздалегідь. Пробне підключення відбудеться 09 квітня 2020 року о 16.00 за посиланням: https://meet.lync. com/poippo/poippo/9HTNU541
Немає коментарів:
Дописати коментар