Нестача вчителів

Щороку, особливо на початку нового навчального року перед нами постають питання: скільки вчителів залишилося, чи вистачить їх для забезпечення якісної освіти в найближчі роки? Що мотивує вчителів, які в них потреби та виклики? Ці питання розглядалися громадською спілкою Освіторія , якою було проведене масштабне дослідження «Вчителі України: кадровий потенціал», яке тривало понад рік. Його мета — оцінити поточний стан вчительства в Україні та спрогнозувати потребу у вчителях до 2030 року.
Дослідження «Вчителі України: кадровий потенціал» дає відповіді зокрема на такі питання: 

- Яким є склад учительства в Україні станом на зараз?
- Скільки потрібно вчителів, аби забезпечити якісний освітній процес?
- Який існує розрив між учителями технічних і гуманітарних напрямків?
- Що найбільше мотивує вчителів залишатися у професії, а студентів — обирати шлях педагога?
- Які ключові потреби у навчанні вчителів та найбільші виклики вчительської професії зараз?
Це дослідження — крок до діалогу
та об’єднання зусиль. Воно буде корисне полісімейкерам у галузі освіти, освітнім управлінцям, експертам, державним установам, приватним та громадським організаціям, що працюють у царині педагогічної освіти, навчання та підвищення кваліфікації вчителів
, а також усім, хто може і хоче впливати на кадровий потенціал українського вчительства.


Немає коментарів:
Дописати коментар