Сьогодні класний керівник 4-А класу Тетяна Компанієць поділилася своїм безцінним досвідом на семінарі «Родзинки НУШ». Тема її виступу – «Ігрові технології навчання на уроках у початковій школі» – викликала неабиякий інтерес серед педагогів середньої та старшої школи.
У
своїй презентації пані Тетяна розкрила дієві методи та прийоми, що перетворюють уроки на справжню гру:

Ранкова зустріч – чудовий спосіб створити дружню атмосферу та налаштувати учнів на плідну працю.

Використання таких прийомів, як «Ромашка Блума» чи кубики Блума, допомагає розвивати критичне мислення та зацікавлювати дітей.

Ігри: «Пінг-Понг», «Математичний футбол», «Вкрадені слова», «Так – ні», «Слова в банці» – це не лише навчання, але й драйв, що об'єднує весь клас!

Стратегії «Асоціативний кущ», «Кластер» та кола Венна ефективно структурують знання та допомагають учням висловлювати свої думки.

Проведення дослідів – незамінний елемент, що допомагає пізнавати світ через практику.

Головний меседж: навчання через гру – це шлях до гармонійного розвитку кожної дитини, адже це не лише про знання, а й про радість від їх здобуття!
Дякуємо Тетяні Компанієць за креативний підхід та натхнення, яке вона дарує своїм учням і колегам! Спільними зусиллями ми впроваджуємо найкращі ідеї НУШ у шкільну практику.
Немає коментарів:
Дописати коментар