Шановні батьки та учні!
19 травня
Математика за посиланням: https://forms.gle/7nkRn8JS2g6NESHh7
Основи здоров’я за посиланням: https://forms.gle/c5LSqMTHwgeT9eJY9
20 травня
Українська література за посиланням: https://forms.gle/Ed4Bw7RJMXJT9MPN7
Англійська мова за посиланням: https://forms.gle/UapEBLuR3GUY1ke37
21 травня
Природознавство за посиланням: https://forms.gle/JMTkgQ23duPBejVh9
Зарубіжна література за посиланням: https://forms.gle/2q9X3FLfqvvvfL6q8
22 травня
Історія за посиланням: https://forms.gle/hYvCVt4gQwa2AZrm8
Трудове навчання за посиланням: https://forms.gle/8uURzo9QVifocMr26
3. Виконати вправу 3 "Балерина" на с.231
Згідно з графіком підсумкового оцінювання навчальної діяльності учнів 3-11 класів, у 5 класі онлайн-тестування
відбудеться з 18 травня по 22 травня з десяти предметів. За наступним
розкладом:
18 травня
Українська мова за посиланням: https://forms.gle/GM8TUgGeRnbjR98x9
Інформатика за посиланням: https://forms.gle/AWU56gZUt729c5FX618 травня
Українська мова за посиланням: https://forms.gle/GM8TUgGeRnbjR98x9
19 травня
Математика за посиланням: https://forms.gle/7nkRn8JS2g6NESHh7
Основи здоров’я за посиланням: https://forms.gle/c5LSqMTHwgeT9eJY9
20 травня
Українська література за посиланням: https://forms.gle/Ed4Bw7RJMXJT9MPN7
Англійська мова за посиланням: https://forms.gle/UapEBLuR3GUY1ke37
21 травня
Природознавство за посиланням: https://forms.gle/JMTkgQ23duPBejVh9
Зарубіжна література за посиланням: https://forms.gle/2q9X3FLfqvvvfL6q8
22 травня
Історія за посиланням: https://forms.gle/hYvCVt4gQwa2AZrm8
Трудове навчання за посиланням: https://forms.gle/8uURzo9QVifocMr26
Зверніть увагу: реєстрація на тести не
потрібна. Можна пройти тести зі смартфона. Усі тести будуть доступні в
назначений день і закриються 30 травня.
Українська мова
§38 (вивчити правила). Письмово виконати вправи 451, 456.
§39 (вивчити правила). Виконати вправу 464.
§40 (вивчити правила). Вправа 472.
Українська література
Прочитати матеріал підручника с. 215-221
Виконати завдання на с. 221-222
№1-10 (усно); № 11, 12 (письмово).Англійська мова
До уваги батьків та учнів 5-11 класів!Завдання з англійської мови здати до суботи,23.05.2020,включно.Моб.телефон: 066-437-15-80
1. Виписати у словник та знайти переклад нових слів за темою"Native town" с.196, 204, 211, 212, 219, 225
1. Виписати у словник та знайти переклад нових слів за темою"Native town" с.196, 204, 211, 212, 219, 225
2. Вивчити слова за останні дві теми.
3. Прочитати впр. 3 с. 205, впр. 1 с. 210
4. Письмово заповнити пропуски впр. 1 с. 223
5. Усно виконати впр. 5 с. 238 (проговорити про плани на літо)
Зарубіжна література
1. Прочитати твір Р. Дана
«Чарлі і шоколадна фабрика», характеризувати героїв.
2. Прочитати
повість-казку Туве Янсона «Капелюх Чарвника».
3. Охарактеризувати
Мумі-троля за допомогою інтерактивної вправи «Сонечко».
4. Знати короткий зміст
казки П. Маара «Машина для здійснення бажань»
Математика
1. Опрацювати параграф 36, № 1041, № 1043, № 1044, № 1045 (с. 232-234)
2. Опрацювати параграф 37, записати задачі 1, 2, 3 с. 238; № 1067, № 1069, № 1073, № 1075
3. Перегляд уроків по телебаченню
Виконати контрольну роботу:
Завдання з 05.05 по 12.05
3. Перегляд уроків по телебаченню
Виконати контрольну роботу:
Контрольна робота за тему
«Множення і ділення десяткових дробів» 5
клас.
- Обчисліть:
1) 6,25·3,3 ; 2)
0,0017· 7,8; 3) 32,291 · 1000; 4) 24,1 :100; 5) 48,12:12;
6)
7:28; 7) 7,31:3,4; 8)18: 0,45.
2.
Знайдіть значення виразу:
(20 – 22,05:2,1)·6,4 +9,2 .
3.
Розв’язати рівняння:
6,4· (у – 12,8) = 3,2 .
4.Відстань між двома селами дорівнює
82,8км. З цих сіл одночасно в одному напрямку вирушили вантажівка і
велосипедист, причому велосипедист рухався попереду. Через 6год після початку
руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Якою була швидкість велосипедиста,
якщо швидкість вантажівки дорівнювала 27,2км/год?
Умову
записувати не треба. Дії виконувати в стовпчик на аркуші. Роботу підписати,
зробити фото і переслати на Viber 0502214655.Завдання з 05.05 по 12.05
Опрацювати п.38, записати приклади 1, 2, 3 (стор. 2444), №1108, № № 1110, 1112,1114.
Історія
Термін виконання 27.04-28.05
Вивчаємо тему: "Усе моє минуле"
1. Опрацювати тему "Садок вишневий коло хати с. 172-180
2. Опрацювати тему " За міськими брамами" с. 180-187
3. Опрацювати тему "Усе моє минуле" с. 187-194
4. Виконайте практичну роботу № 8 с.203
Природознавство
Опрацювати відеопрезентацію:
Інформатика
Завдання з 27.04 по 11.05
1. Опрацювати параграф 26-27 (с.226-229)
Зверніть увагу: якщо не має комп'ютера - вправи не виконуємо! Достатньо прочитати параграф підручника!
1. Опрацювати параграф 26-27 (с.226-229)
Зверніть увагу: якщо не має комп'ютера - вправи не виконуємо! Достатньо прочитати параграф підручника!
2. Виконати вправу 1 "М'ячі" на с. 229-230
3. Виконати вправу 3 "Балерина" на с.231
4. Виконати інтерактивну вправу за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pkpvdqnvk17
Завантажити програму Scratch на комп'ютер
Працювати онлайн: сайт Scratch 2.0 за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаних проектів на електронну пошту:
І група bonisterik@gmail.com (Вчитель Бондаренко Є.О.)
Працювати онлайн: сайт Scratch 2.0 за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаних проектів на електронну пошту:
І група bonisterik@gmail.com (Вчитель Бондаренко Є.О.)
Основи здоров'я
Тема:Безпечне
довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини. Способи
збереження природного середовища
Прочитати §27
Тема:Стихійні
лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в ра¬зі потрапляння у
зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи
Прочитати §28
Тема:
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях
на воді
Прочитати §29
Немає коментарів:
Дописати коментар