Завдання на період з 06.04 по 24.04
Українська мова
1. Вивчити параграф 58, вправа 497 (письмово)
2. Вивчити параграф 59, вправа 504 (письмово)
3. Вивчити параграф 60, вправа 509 (письмово)
Українська література
1. Читати: Леонід Глібов (про письменника)
Байки: "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл" (аналізувати усно)
2. Читати: Степан Руданський (про письменника)
Співомовки "Добре торгувалось", "Запорожці у короля" (аналізувати усно)
Англійська мова
1. Вивчити слова за останньою темою "Подорож. Транспорт"
2. Виписати нові слова та знайти переклад за темою "Україна. Британія" стор. 164, 167
3. Прочитати текст впр. 2 (6) стор. 161-162
4. Повторити вживання артикля ст. 171 (параграф 3, 4 стор. 197-198), виконати письмово вправу 1 стор. 172
Математика
Параграф 31, "Рівняння. Основні властивості рівнянь".
№ 1412-1417 с.241-245
Уроки по телебаченню
Зарубіжна література
Термін виконання 05.04-24.04
Вивчаємо тему: «Образ майбутнього в
літературі»
Рей Дуглас Бредбері.
Оповідання «Усмішка». Прочитай с.192-195, у зошиті створи «Анкета письменника».
Запиши та запам’ятай поняття «конфлікт»,
«соціальна фантастика».
Прочитай оповідання «Усмішка» с. 192- 200.
Перевір себе
1. Чому Р. Бредбері звернувся до картини Л. да Вінчі «Мона Ліза
(Джоконда)»? Що єднає митців у поглядах на людину та світ?
2. Визнач головну думку оповідання «Усмішка».
3. Охарактеризуйте образи персонажів (Тома, Ґріґсбі, людей із черги).
4. Назви риси фантастики у творі Р. Бредбері.
5. До якого різновиду фантастичної літератури належить оповідання
«Усмішка»? Доведіть свою думку.
Роберт Шеклі. Оповідання «Запах думок». Прочитай
с.203-204, у зошиті створи «Анкета
письменника».
Прочитай оповідання «Запах думок». с. 204-
215.
Робота з текстом: с.215 (усно).
Виконай творче завдання письмово с. 216 (на
вибір)
Перевір себе
1. Визнач тему
й ідею оповідання «Запах думок» Р. Шеклі.
2. Назви риси наукової фантастики, проілюструйте їх
прикладами
з твору.
3.
Охарактеризуй образ Ліроя Кліві.
4.
Доведи актуальність твору Р. Шеклі для нашої доби.
Завдання для самоконтролю
Рей
Дуглас Бредбері «Усмішка»
«Уважний читач»
(завдання виконуй у робочому зошиті)
Тести
для перевірки знання змісту новели
1.
Якого року відбуваються події, описані у творі :
А) 2007 року;
Б) 3000 року;
В) 2061 року.
2.
Навіщо люди зібралися вранці на майдані:
А) щоб помилуватися картиною;
Б) щоб жбурляти у неї каміння;
В) щоб плюнути на картину.
3.
Як виглядають люди, що зібралися на майдані:
А) вони брудні, дуже бідні;
Б) вони охайні, дуже багаті;
В) вони милосердні та гуманні.
4.
Як відбувалося
свято науки:
А) показували космічний корабель;
Б) розбили кувалдою машину;
В) відбувалися виступи науковців.
5.
На вашу думку, «людина з душею» у новелі це:
А) Грігсбі;
Б) Том;
В) Білл Гендерсон.
6.
Том не зміг плюнути на картину, бо:
А) вважав її гарною;
Б) не вмів цього робити;
В) не встиг плюнути.
7.
Що зробив Том із клаптиком картини:
А) розірвав його;
Б) подарував братові;
В) обережно склав і заховав.
8.
Що було зображено на клаптику полотна, який потрапив до
рук Тома:
А) очі Джоконди;
Б) усмішка Джоконди;
В) рука Джоконди.
9.
Що під час свята розтрощив Білл Гендерсон:
А) двигун автомобіля;
Б) лобове скло;
В) дверцята.
10.
Що жувала літня
жінка з натовпу:
А) ягоди;
Б) клаптик полотна;
В) окраєць хліба.
11.
Жінка, зображена
на картині:
А) плакала;
Б) була сумною;
В) усміхалася.
12.
Яким було перше
враження Тома від картини:
А) він залишився байдужим;
Б) у нього пересохло в роті;
В) у нього спітніли руки.
«Закінчи речення»
1.
«Черга зібралась на міському
майдані о …»
2.
«Том побачив маленьке палахкотливе вогнище й іржавий
казанок, де шумувало вариво. Це не була справжня кава. Її запарили з …»
3.
«Людина ненавидить те, що зламало її, покалічило …».
4.
«А на свято науки місяць тому, коли притягли
останній автомобіль, вони кидали жеребок, і щасливчики могли по разу вгатити
машину …».
5.
«Жінка усміхалася Томові з
картини лагідно і загадково, а він, відповідаючи на її погляд, чув калатання
власного …»
6.
«Він поглянув на свою руку.
Вона міцно притискала до грудей …».
7.
«Ще з’явиться, от побачите,
якийсь головатий і підлатає цивілізацію. Та людина матиме …».
8.
«Закривавлений, в пошматованому
одязі він дивився, як чоловіки ударами
ніг розривали цупкі частини полотна, дерли їх на…».
9.
«Натовп ревів на все горло, і
руки роздирали портрет, як зграя голодних …».
10.
«Довкола панувала тиша. Його рука міцно-міцно
була притиснута до …»
11.
«Том підніс її до очей, розтиснув пальці й
розгладив шматок …».
12.
«Все довкола спало під місячним сяйвом. А на
долоні в нього лежала …».
Роберт
Шеклі «Запах думки»
«Уважний читач»
Тести
для перевірки знання змісту оповідання
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом;
Б) поштовим перевізником;
В)
поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22;
Б) З-М-43;
В) А-М-24.
3. Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка;
Б) білку;
В) пантеру.
4.Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа;
Б) вони були без вух і хвоста;
В) вони були без очей і вух.
5. Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ;
Б) за допомогою нюху;
В) за допомогою розуму.
6.Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів;
Б) запах думок;
В) запах диму.
7. Які птахи кружляли у небі:
А) орли;
Б) яструби;
В) шуліки.
8.Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту;
Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті;
В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9. Якого кольору був вовк:
А) зеленого;
Б) рудого;
В) чорного.
10. Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ;
Б) вогонь;
В) птах.
11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так;
Б) ні;
В) частково.
12.Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень;
Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;
В) відсутністю на
тілі Лероя переломів.
«Закінчи
речення»
1.«Попри те, що система охолодження працювала на повну потужність,
корабель і надалі …».
2.«Пального не залишилося. Я сідаю на першу ж кисневу …». 3.«Кліві з останніх сил намагався не втратити
…».
4.«Йому здавалося, що розум відокремився від його …».
5.«Метрів за п'ятнадцять від нього стояла істота, схожа на …» 6.«Як діють ці тварини? Можливо, замість зору
вони користуються …». (локаторами).
7.«Схоже на те, що тут кожна тварина має характерний запах … ». 8.«Від поштольота 243 залишилася купа покрученого …».
9.«Кліві ще не усвідомлював, що відтепер він став справжнім …».
10.«Запах думок Кліві збив пантеру з …»
11.«Ти стояв у центрі найбільшої степової пожежі. Як сталося, що на
тобі немає …?»
12.«Коли розплющив очі, то був уже на рятувальному судні
та зберіг до останнього …».
4. Доведіть, що Р. Шеклі - автор, який любить іронію.
Додатково
Цікаву інформацію і завдання знайдеш
ТУТ
3. Перегляньте відео та створіть опрацьований проект
Завантажити програму Scratch на комп'ютер
Працювати онлайн за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Додатково (за бажанням):
Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати осьминога, а задача осьминога досягти зеленого круга. Для наочності проаналізуйте відео фрагмент.
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаних проектів на електронну пошту lesya.tsurupa@gmail.com
Історія
1. Параграф 47-48 прочитати
2. Параграф 49, виконати практичну роботу № 5 письмово у робочий зошит
Біологія
Опрацювати презентацію
Географія
1. Опрацювати теми "Льодовики", "Підземні води", "Людина та біосфера" (параграф 46, 47, 48)
2. Запитання та завдання на с.196 (письмово)
Інформатика
1. Опрацювати параграф 19 (стор. 155-157)
2. Перегляньте відео
3. Перегляньте відео та створіть опрацьований проект
Завантажити програму Scratch на комп'ютер
Працювати онлайн за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Додатково (за бажанням):
Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати осьминога, а задача осьминога досягти зеленого круга. Для наочності проаналізуйте відео фрагмент.
Обов'язковий скрипт для осьминога |
Обов'язковий скрипт для аквалангіста |
Основи здоров'я
Матеріал для
самостійного опрацювання з 13.03.20 по 20.03.2020
Тема
«Соціальний добробут. Спілкування і здоров`я»
Прочитати
§22 Способи протидії агресії.
Матеріал для
самостійного опрацювання з 30.03.20 по 03.04.2020
Тема:
«Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном,
тепловими мережами. Безпека під час користування засобами побутової хімії.»
Прочитати
§25
Виконати завдання 1,2
Матеріал для
самостійного опрацювання з 06.04.20 по 17.04.2020
Тема: «Причини виникнення
пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона.»
Немає коментарів:
Дописати коментар