Завдання на період з 06.04 по 24.04
Українська мова
1. Виконати вправу 372 (усі завдання) ;вправу 384.
2. Вивчити правила на с.212, 213 та виконати вправи 389, 394, 395.
Українська література
1. Прочитати твір Любові Пономаренко "Гер переможений "(с.200-204), виконати завдання на с. 202.
2. Вивчити напам'ять вірш А. Малишка "Пісня про рушник ".
3. Читати онлайн твір Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили "
Ті учні, які не склали напам'ять вірші "Крила " Ліни Костенко та "Лебеді материнства " Василя Симоненка, підготуватись до виразного читання напам'ять.
Англійська мова
1. Вивчити слова за темою "Cinema and theatre" ("Кіно та театр")
2. Виписати в словник нові слова та знайти переклад за темою "Ukraine and Britain" стор. 156, 167
3. Прочитати тексти "Some famous landmarks of London" стор. 155-157; "Kyiv" стор. 158-160
4. Письмово виконати вправу 4 стор. 161 (заповнити пропуски)
Алгебра
Параграф 24. "Графік лінійного рівняння з двома змінними"
Опрацювати теоретичний матеріал
№ 984-999
Дивитися уроки по телебаченню
Геометрія
Параграф 20. "Коло і трикутник"
Вивчити правила, скласти конспект з малюнками
№ 591, № 592, № 594 с. 141-145
Дивитися уроки по телебаченню
Зарубіжна література
Термін виконання 05.04-24.04
Вивчаємо тему: «Світова новела»
Опрацюй тему «НОВЕЛА ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ ЖАНР» с.
203-204. Запиши та запам’ятай поняття «новела».
О. Генрі. Новела «Дари волхвів». Прочитай с.205-206, у зошиті
створи «Анкета письменника».
Прочитай новелу «Дари волхвів». с. 207- 212.
Перевір себе
1. Що було важливіше для героїв повели О. Генрі — дарувати чи отримувати
подарунки? Обґрунтуй свою думку.
2. У чому полягає символічне значення Різдва для людей?
Прочитай новелу «Останній листок». с.
213- 219.
Перевір себе
1. Як поводяться Сью і Джонсі в момент випробування?
2. Чому останній листок виявився для Джонсі таким важливим?
3. Яке враження справив Берман при першій появі у творі?
4. У чому полягає символічне значення малюнка Бермана?
5. Яка сила, на думку письменника, здатна подолати смерть?
6. У чому полягає несподіваність фіналу?
Герберт Джордж Уеллс.
Новела «Чарівна крамниця». Прочитай с.221-222.
Прочитай новелу «Чарівна крамниця». с.
223- 231.
Робота з текстом: с.232 (усно).
Перевір себе
1. Які факти біографії Г. Уеллса відтворені в новелі?
2. Які проблеми порушуються у творі?
3. Поясни фінал твору.
4. Розкрий багатство внутрішнього світу Джипа.
6. Чи є ознаки жанру новели у творі Г. Дж. Уеллса?
Рюноске Акутаґава. Новела «Павутинка». Прочитай
с.233-234, у зошиті створи «Анкета
письменника».
Прочитай новелу «Павутинка». с.
235- 237.
Робота з текстом: с.237-238 (усно).
Виконай творче завдання письмово с. 238 (на
вибір)
Перевір себе
1. Що ти дізнав(ла)ся про життя та творчість Р. Акутаґави?
2. Які важливі питання порушуються в новелі «Павутинка»?
3. Які вади людей засуджуються у творі?
4. Як у новелі втілено одну з провідних ідей буддизму — справедливість?
5. До яких роздумів спонукала тебе
новела Р. Акутаґави?
6. Які риси японської національної культури знайшли відтворення в новелі?
Завдання для самоконтролю
(завдання виконуй
у робочому зошиті)
О'Генрі «Останній листок», «Дари волхвів», Г.Уеллс
«Чарівна крамниця», Р.Акутагава «Павутинка»
1. У новелі О. Генрі «Дари волхвів» гребінці і
ланцюжок …
а) показали силу кохання; б) познайомили героїв; в) посварили героїв.
а) показали силу кохання; б) познайомили героїв; в) посварили героїв.
2. Точки зору дорослого і дитини висвітлюються в
новелі…
а) «Чарівна крамниця» Г.Уеллса; б) «Останній листок» О.Генрі; в) «Дари волхвів» О.Генрі.
а) «Чарівна крамниця» Г.Уеллса; б) «Останній листок» О.Генрі; в) «Дари волхвів» О.Генрі.
3. Ідеєю новели Р.Акутагави «Павутинка» є…
а) уславлення сміливості, рішучості; відважності; б) необхідність наполегливо йти до поставленої мети; в) утвердження торжества моральної справедливості.
а) уславлення сміливості, рішучості; відважності; б) необхідність наполегливо йти до поставленої мети; в) утвердження торжества моральної справедливості.
4. Установіть відповідність.
Літературний термін: А Розповідач Б Точка зору В Новела
Визначення: 1) Невеликий за обсягом твір, у якому
йдеться про незвичайну пригоду. Цей твір схожий на оповідання, але відрізняється
від нього напруженим сюжетом, для якого характерний стрімкий розвиток і
несподіваний фінал.
2) Вигадана автором особа, від імені якої в
епічному творі зображено події та персонажі. Ця особа сприймається як
літературна постать, котра зазвичай постає водночас автором і персонажем.
3) Оцінювання подій та персонажів з позиції автора
або дійової особи (чи кількох дійових осіб) твору.
4) Зіткнення в художньому творі протилежних поглядів
(позицій, ідей, інтересів),що призводить до загострення суперечностей, активних
дій і боротьби.
5. Установіть відповідність.
Уривок з твору
А Це було в травні. А в листопаді
нечемний і недобрий чужинець, якого лікарі звали Пневмонією, почав
никати колонією, торкаючись одного,то другого своїми крижаними пальцями.
Б Делла тричі перелічила гроші.
Один долар вісімдесят сім центів. А завтра Різдво.
В А лотосу до
всього байдуже. Його білий, як перлина, цвіт похитував вінчиками коло ніг
Будди, а золотисті тичинки сповнювали повітря невимовно приємними
пахощами. У раю бралося до полудня.
Назва твору
1) Г.Уеллс «Чарівна крамниця» 2) Р.Акутагава «Павутинка» 3) О.Генрі «Дари волхвів»
4) А. Конан Дойл «Спілка рудих» 5) О.Генрі «Останній листок»
6.У подружжя Джеймс Діллінгем Юнг було дві речі,
якими вони дуже пишалися:
а) золотий годинник Джима та волосся
Делли; б) золотий ланцюжок Джима та золота діадема Делли;
в) черепахові гребінці Делли та коштовний записник з
золотою застібкою Джима.
7. «Чарівна крамниця» Г.Уеллса належить до жанру
фантастичної літератури, а саме:
а)наукової фантастики; б) фентезі; в) казки.
8. «У нас справжні чари. Підробок не тримаємо», - сказав
продавець. Це означає,що:
а) дива та чари існують; б) в дива та чари потрібно
повірити – і вони будуть поруч; в)дива можна творити власноруч.
9. Будда в перекладі означає:
а) «просвітлений», «пробуджений»; б) «вічний»;
в) «досконалий»
10.Мета буддистів –
а) досягнути духовного просвітлення, позбавившись страху,
егоїзму, лінощів, заздрощів, жадібності;
б) віднайти гармонію з природою та
всесвітом; в)знайти відповіді на «вічні питання».
11.Чому Будда вирішив допомогти грішникові Кандаті:
а) Будда згадав, як Кандата врятував життя павукові, й
вирішив віддячити йому за добро;
б) з позиції буддизму, грішник має право на порятунок, є
надія припинити страждання;
шанс-диво;
12.Чому Кандата не скористався павутинкою, що вела з
пекла до раю:
а) намагався тільки сам вилізти з пекла; б) мав
черстве серце; в) злякався, що павутинка не витримає всіх грішників,
«які п’ялися за ним вгору»?
Достатній рівень
1. «Чого вчать сучасного читача вивчені новели?»
1. «Чого вчать сучасного читача вивчені новели?»
2. Охарактеризуйте образ художника героїв їз новели О.Генрі «Дари волхвів».
Високий рівень
На прикладах прочитаних творів доведіть, що людяність і
здатність відчувати чужий біль не залежить від статків і соціального стану
людини.
Додатково
Цікаву інформацію і завдання знайдеш
ТУТ
Історія України
1. Параграф 18 прочитати
2. Параграф 19, виконати практичне заняття № 4 письмово у робочий зошит
3. Стор. 151 заповнити таблицю "Володарі Галицько-Волинської держави"
Фізика
1. Опрацювати тему "Механічна робота. Потужність. Кінетична та потенційна енергія. Закон збереження енергії" параграф 30-32
2. Виконати вправи 30-32
2. Виконати вправи 30-32
Біологія
Опрацювати презентацію
Хімія
Опрацювати презентацію
Географія
1. Опрацювати тему "Природні зони Євразії" (параграф 51, 52)
2. Опрацювати тему "Вплив людини на природній комплекс" (параграф 53)
3. Вивчити висновки на с.215, 221, 224
Інформатика
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаного проекту на електронну пошту lesya.tsurupa@gmail.com
Основи здоров'я
Завдання для
опрацювання з 13.03. по 20.03.2020
Тема:
Соціальні чинники здоров’я.
1.Опрацювати
параграф 23, повторити параграф 7.
2.Проект:
створити рекламу здорового способу життя. (намалювати малюнок, А4, або скласти презентацію)
3.Переглянути відео
Завдання для
опрацювання з 30.03. по 03.04.2020
Тема:
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування
міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних
компаній.
Опрацювати параграф
24, повторити
параграф 8.
Завдання для
опрацювання з 06.04. по 17.04.2020
Тема:
Хвороби цивілізації.
Соціальні
чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних,
онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. Вплив комерційної реклами на
здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернетзалежність.
1.Опрацювати
параграф 25, повторити параграф 9
2.Створити
антинаркотичну рекламу (малюнок лист А 4) або написати твір-ессе на тему:
«Скільки коштує шкідлива звичка» (стор. 165)
Тема:
Профілактика захворювань, що набули соціального значення
Наслідки
вживання наркотиків.
Опрацювати параграф 26-27, повторити параграф 10
Немає коментарів:
Дописати коментар