Завдання на період з 06.04 по 24.04
Українська мова
1. Вивчити параграф 30, вправа 339 (письмово)
2. Вивчити параграф 31, вправа 343 (письмово)
3. Вивчити параграф 32, вправа 355 (письмово)
Українська література
1. Читати вірш Т.Шевченка "Ісаія. Глава 35" (аналізувати)
2. Читати Пантелеймон Куліш (біографія)
3. Читати роман П.Куліша "Чорна рада"
Англійська мова
1. Повторити та вивчити слова за темою "Робота. Професії" (за словником, за підручником стор.93, 95)
2. Прочитати статтю стор.83-85
3. Письмово закінчити речення відповідно до статті вправа 2 стор. 85-86
4. Усно підготувати пояснення на запитання "Which professions may I choose in the future and why?" ("Які професії я можу обрати в майбутньому та чому?").
Історія України
1. Параграф 30-31 прочитати
2. Параграф 32, виконати практичне заняття № 6 (письмово у робочий зошит)
Правознавство
1. Параграф 22-23 прочитати
2. Параграф 24, виконати практичне заняття (письмово)
Алгебра
1. Переглянути відео
2. Дивитися телеуроки
Геометрія
1. № 1-6 с. 214
2. Дивитися телеуроки
Біологія
Опрацювати презентацію
Інформатика
Зайдіть в Classroom, натисніть "+" (приєднатися до курсу), введіть код курсу: d3qsk7b
Надалі працюємо на цій платформі.
Хімія
Переглянути відео
Географія
1. Тема 6. "Розвиток харчової промисловості" (параграф 35)
2. Завдання "Мої компетентності, самоперевірка знань та досягнень" с. 154 (на оцінку)
Фізика
1. Опрацювати тему "Шкала електромагнітних хвиль" параграф 20
2. Виконати вправу 20
3. Опрацювати тему "Звукові хвилі" параграф 18
4. Виконати вправу 18
Основи здоров'я
Матеріал
для самостійного опрацювання з 13.03.20 по 20.03.2020
Тема:
«Соціальний добробут» Стосунки і рівні спілкування
Опрацювати
§22 Виконати завдання 1,2
Матеріал для
самостійного опрацювання з 30.03.20 по 03.04.2020
Тема:
«Безпека як потреба людини» Цінність родини
Прочитати
§23
Матеріал для
самостійного опрацювання з 06.04.20 по 17.04.2020
Тема:
«Безпека як потреба людини» Готовність до сімейного життя
Прочитати
§24
Тема:
«Безпека як потреба людини.» Стан репродуктивного здоров’я молоді
Прочитати
§24. Дати відповідь на питання в кінці параграфу.
Мистецтво
Назва теми, (сторінки в підручнику)
|
Поняття, визначення для сприймання, запамятовування та аналізу-інтерпретації
|
Завдання для самоосвіти (СО), орієнтовні теми мистецьких проектів (МП), професійні випробування (ПВ)
|
Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки
Тема 27-28 підручника
|
Культурно-мистецька спадщина.
Історико-культурні заповідники «Ольвія», «Кам’янець», «Чернігів стародавній», «Качанівка», «Гетьманська столиця»
Музеї. Лувр. Галерея Уффіці у Флоренції. Прадо в Іспанії. Ермітаж у Санкт-Петербурзі. Британський музей.
Національний художній музей України. Музей писанки в Коломиї.
Бібліотеки. Александрійська бібліотека. Пергамська бібліотека. Бібліотека абатства Сант-Галлен в Швейцарії. Павільйон Тань-ї в Китаї.
Бібліотека Конгресу США, бібліотека в Канзас-Сіті. Національна бібліотека України ім. В.Вернадського.
Електронні бібліотеки.
|
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ.
СО: розробіть індивідуальну програму віртуальних подорожей і екскурсій художніми музеями світу за допомогою ресурсів мережі Інтернет.
Підготувати тези для обговорення з питань (за вибором):
1. Музей, який я хотів (хотіла) відвідати. Чому?
2. Музей, який мені сподобався (запам’ятався). Чим саме?
Ознайомтеся з доступною інформацією про музеї свого краю (Полтавського, Котелевського).
|
Немає коментарів:
Дописати коментар