17 травня у Великорублівській громаді відбулася діалогова зустріч в рамках проекту "Лабораторії творчого діалогу в громадах ", що реалізується Спілкою "Громадські ініціативи України" за підтримки ULEAD з Європою в Полтавській області. Тема діалогу "Шляхи розвитку освіти в громаді".
Серед запрошених були представники молодіжної ради, освіти, учнівського самоврядування, представники влади та батьківський комітет. Фасилітатором, тобто людиною, яка забезпечує успішну групову комунікацію, стала Ксенія Литвишко з Кременчука. Підтримуючи ініціативу очільника громади Вячеслава Олійника– почути кожного жителя, проговорити проблемні питання, прийняти спільні рішення, – ми проводимо цикл заходів, покликаних налагодити ефективну комунікацію у Великорублівській громаді. Під час заходу мешканці громади разом із представниками органів влади обговорили, зокрема, такі питання: освітня реформа, потреба у створенні профільного ліцею на базі Великорублівської ОЗЗСО, якого результату можна очікувати від освіченої конкурентоспроможної у європейській спільноті молоді, яка у перспективі розбудовуватиме громаду; що потрібно робити для її підготовки вже зараз; які ризики можуть з’явитися; звідки можна отримати допомогу; чого бракує для досягнення мети.
У ході діалогової зустрічі учасники висловлювали власні думки щодо майбутнього розвитку громади й участі в цьому підростаючого покоління. Одні акцентували увагу на першочерговій необхідності матеріально-технічного забезпечення процесу. Інші – на ініціативності й підтримці освітян з боку родин. Але всі були одностайними в тому, що необхідна мотивація як з боку дітей/родин, так і з боку вчителів та органів місцевого самоврядування.
На заключному етапі зустрічі зацікавлені сторони обрали три виклики, на які вони готові першочергово впливати.
Освітяни взяли до опрацювання пошук шляхів створення ліцею і створили ініціативну групу та прописали такі наступні кроки:
-ознайомити старшокласників з напрямком престижних знань, для того щоб учні змогли визначитися зі своїми інтересами; - провести інформаційні кампанії серед жителів громади та ВПО про необхідність створення ліцею; - вивчення думки населення для визначення трьох можливих профілів ліцею, скласти опис потреб матеріальних та технічних майбутнього ліцею.
Батьки вирішили в першу чергу впливати на питання облаштування укриття, а саме ініціювати процес обстеження стану можливих приміщень укриття разом з відповідальними особами.Після цього налагодити співпрацю в облаштуванні укриттів з владою та представниками освіти та паралельно шукати інші можливості залучення фінансування на облаштування.
Молодь сконцентрувалась на розвитку позашкільної освіти.Для цього домовились провести дослідження з вивчення потреб молоді, щоб дізнатися бажані напрямки позашкільної освіти, на основі цього дослідження зайнятися пошуком необхідного для цього приміщення та фахівців.І надалі працювати над забезпеченням всім необхідним для роботи гуртків позашкільної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар