Шановні батьки та учні!
Згідно з графіком підсумкового оцінюваннянавчальної діяльності учнів 3-11 класів, у 6 класі онлайн-тестування відбудеться з 18 травня по 25 травня з 11 предметів. За наступним розкладом:
18 травня
Англійська мова за посиланням:https://forms.gle/jBDr2FHt7JYpYV8GA
Трудове навчання за посиланням: https://forms.gle/hz1NUS9mGk79WREs8
19 травня
Історія за посиланням: https://forms.gle/CLeu81rZX3c77mYP9
Основи здоров'я за посиланням: https://forms.gle/oVf1HEPTk5QVRiLL6
20 травня:
Географія за посиланням:https://forms.gle/CTfFGThMi9c3ma859
Зарубіжна література за посиланням: https://onlinetestpad.com/hppusctz7kk5a
21 травня
Українська мова за посиланням: https://forms.gle/u6Ke9Q57otDP4J8c6
Біологія за посиланням: https://forms.gle/4f5eyd8usFetcCmh7
22 травня
Математика за посиланням: https://forms.gle/4TeS5ax89zdLxAiU8
Українська література за посиланням: https://forms.gle/TNqn98aPTxLmZh8G6
25 травня
Інформатика за посиланням: https://forms.gle/Yi1i5e8vcHmjvE6r8
Зверніть увагу: реєстрація на тести не потрібна. Можна пройти тести зі смартфона. Усі тести будуть доступні в назначений день і закриються 30 травня.
Зверніть увагу: реєстрація на тести не потрібна. Можна пройти тести зі смартфона. Усі тести будуть доступні в назначений день і закриються 30 травня.
Українська мова
Вивчити:
Параграф 61, вправа 519 (письмово)
Параграф 62, вправа 535 (письмово)
Параграф 63, вправа 539 (письмово)
Параграф 64, вправа 547 (письмово)
Параграф 65, вправа 559 (усно)
Українська література
Прочитати
Павло Глазовий (біографія)
вірші: "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала" (один вірш на вибір вивчити напам'ять)
Англійська мова
До уваги батьків та учнів 5-11 класів!Завдання з англійської мови здати до суботи,23.05.2020,включно.Моб.телефон: 066-437-15-80
1. Вивчити слова за темою "Україна. Британія"
1. Вивчити слова за темою "Україна. Британія"
2. Прочитати впр. 5 с. 176-177; впр. 3(а) с. 187-189
3. Письмово заповнити пропуски впр. 3 (а) с. 181; по тексту вправи 3 с. 187 виконати впр. 5 с. 189
4. Аудіювання (true/false) впр. 4 с. 189 (усно)
Зарубіжна література
Математика
1. Опрацювати параграф 32, № 1437, № 1439, № 1441, № 1443
2. Опрацювати параграф 33 (навчитися будувати перпендикулярні та паралельні прямі за мал. 148 та мал.151), № 1489, № 1491, № 1493, № 1497
3. Опрацювати параграф 34 (навчитись будувати систему координат), №1532, № 1536
3. Опрацювати параграф 34 (навчитись будувати систему координат), №1532, № 1536
4. Перегляд уроків по телебаченню
Виконати контрольну роботу:
Виконати контрольну роботу:
Контрольна робота за тему «Розв’язування рівнянь і задач за допомогою
рівнянь» 6 клас
- Якщо а
-3= -7, то, щоб знайти а ,
потрібно скористатися виразом:
а) -7 -3; б)-7 +3; в) 7+3; г)7 – 3.
2. Коренем рівняння 2х +3 = х-6 є число:
а) 9; б) -3 ; в)3;
г) -9.
3. Скільки розв’язків має рівняння 14: |х| - 7,07 = - 0,07?
а) два; б) один; в)
три; г) жодного.
4. Протягом доби корова спить 7 год,
що на 1 год більше, ніж час, що витрачають на сон два слони разом. Скільки на
добу спить один слон?
а) 4год; б) 3год;
в)4,5год; г)2,5год.
5. Коренем рівняння 3у – 4 = 6+ 2у є число:
а) 10; б) 2; в) -2;
г) -10.
6. Книжка дорожча від зошита на
4,8грн. якщо за 3 книжки заплатили стільки ж, скільки за 6 зошитів, то одна
книжка коштує:
а) 4,8грн; б) 9,6грн;
в)14,4грн; г) 12,2грн.
7. Розв’язати рівняння :
11х – 9= 4х + 19.
8. Перший робітник за 5год виготовив стільки ж деталей, скільки другий за
7год. Скільки деталей виготовляв за 1год другий робітник, якщо відомо, що він
робив за 1год на 4 деталі менше, ніж перший?
Умову
записувати не треба. Роботу підписати,
зробити фото і переслати на Viber 0502214655.
Консультації також за цим номером.Історія
Термін виконання 27.04-28.05
Вивчаємо тему: "Історія Давнього Риму"
1. Опрацюйте тему "Римська імперія в І-ІІ столітті" с. 236-242
2. Опрацюйте тему "Римська імперія в ІІІ-ІV столітті" с. 242-253
3. Виконайте практичне заняття 12 с.258
4. Опрацюйте тему "Початок Великого переселення народів" с.263-269
5. Виконайте практичне заняття № 13 с. 269
Біологія
Опрацювати відеопрезентацію та відповідний параграф підручника:
Географія
Інформатика
Завдання з 27.04 по 11.05
1. Опрацювати параграф 20 (с.163-166)
Зверніть увагу: якщо не має комп'ютера - вправи не виконуємо! Достатньо прочитати параграф підручника!
1. Опрацювати параграф 20 (с.163-166)
Зверніть увагу: якщо не має комп'ютера - вправи не виконуємо! Достатньо прочитати параграф підручника!
2. Виконати вправу 1 (с. 166- 167)
Завантажити програму Scratch на комп'ютер
Працювати онлайн: сайт Scratch 2.0 за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаних проектів на електронну пошту
І група bonisterik@gmail.com (Вчитель Бондаренко Є.О.)
ІІ група: lesya.tsurupa@gmail.com (Вчитель Цюрюпа Л.В.)
Завдання до 28.05
Прочитати параграф 21-22
Основи здоров'я
Тема:Проживання в промисловій зоні. Види
небезпечних промислових об'єктів. Дії школяра в разі виникнення аварійної
ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
Прочитати
§29
Тема:Безпека руху велосипедиста. Елементи
конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг велосипедиста.
Засоби безпеки велосипедиста.
Прочитати §30
Тема:Правила дорожнього руху для
велосипедистів.
Прочитати §31
Тема:Поведінка в екстремальних
ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення до рятувальних служб Правила
взаємодії з рятувальниками.
Прочитати §32
Тема:Перша допомога у разі ураження
електричним струмом, потрапляння хімічних речовин на шкіру, отруєння, ДТП.
Прочитати
§33
Немає коментарів:
Дописати коментар