6 клас завдання з 27.04

Шановні батьки та учні!
Згідно з графіком підсумкового оцінюваннянавчальної діяльності учнів 3-11 класів, у 6 класі онлайн-тестування відбудеться з 18 травня по 25 травня з 11 предметів. За наступним розкладом:
18 травня
19 травня
20 травня:
21 травня
22 травня
25 травня
Інформатика за посиланням: https://forms.gle/Yi1i5e8vcHmjvE6r8

Зверніть увагу: реєстрація на тести не потрібна. Можна пройти тести зі смартфона. Усі тести будуть доступні в назначений день і закриються 30 травня.

Українська мова

Вивчити:
Параграф 61, вправа 519 (письмово)
Параграф 62, вправа 535 (письмово)
Параграф 63, вправа 539 (письмово)
Параграф 64, вправа 547 (письмово)
Параграф 65, вправа 559 (усно)

Українська література

Прочитати 
Павло Глазовий (біографія)
вірші: "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала" (один вірш на вибір вивчити напам'ять)

Англійська мова

До уваги батьків та учнів 5-11 класів!Завдання з англійської мови здати до суботи,23.05.2020,включно.Моб.телефон: 066-437-15-80
1. Вивчити слова за темою "Україна. Британія"
2. Прочитати впр. 5 с. 176-177; впр. 3(а) с. 187-189
3. Письмово заповнити пропуски впр. 3 (а) с. 181; по тексту вправи 3 с. 187 виконати впр. 5 с. 189
4. Аудіювання (true/false) впр. 4 с. 189 (усно)

Зарубіжна література

Математика

1. Опрацювати параграф 32, № 1437, № 1439, № 1441, № 1443
2. Опрацювати параграф 33 (навчитися будувати перпендикулярні та паралельні прямі за мал. 148 та мал.151), № 1489, № 1491, № 1493, № 1497
3. Опрацювати параграф 34 (навчитись будувати систему координат), №1532, № 1536
4. Перегляд уроків по телебаченню
Виконати контрольну роботу:
 Контрольна робота за тему  «Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь» 6 клас
  1. Якщо а  -3= -7, то, щоб знайти а  , потрібно скористатися виразом:
 а) -7 -3;     б)-7 +3;     в) 7+3;   г)7 – 3.
2. Коренем рівняння 2х +3 = х-6 є число:
а) 9;   б) -3 ;  в)3;  г) -9.
3. Скільки розв’язків має рівняння 14: |х| - 7,07 = - 0,07?
а)  два; б) один;  в)  три;  г) жодного.
4.  Протягом доби корова спить 7 год, що на 1 год більше, ніж час, що витрачають на сон два слони разом. Скільки на добу спить один слон?
  а) 4год;   б) 3год;    в)4,5год;   г)2,5год.
5. Коренем рівняння 3у – 4 = 6+ 2у є число:
а) 10;   б) 2;    в) -2;    г) -10.
 6. Книжка дорожча від зошита на 4,8грн. якщо за 3 книжки заплатили стільки ж, скільки за 6 зошитів, то одна книжка коштує:
 а) 4,8грн;  б) 9,6грн;     в)14,4грн;     г) 12,2грн.
7.  Розв’язати рівняння :
11х – 9= 4х + 19.
8. Перший робітник за 5год виготовив стільки ж деталей, скільки другий за 7год. Скільки деталей виготовляв за 1год другий робітник, якщо відомо, що він робив за 1год на 4 деталі менше, ніж перший?
Умову записувати не треба. Роботу підписати, зробити фото і переслати на Viber   0502214655.
 Консультації також за цим номером.
Завдання з 05.05 по 12.05
Повторити § 33,34,  розв’язати №1540 (переслати фото)

Обов’язково розв’язати контрольну роботу.


Історія

Термін виконання 27.04-28.05
Вивчаємо тему: "Історія Давнього Риму"
1. Опрацюйте тему "Римська імперія в І-ІІ столітті" с. 236-242
2. Опрацюйте тему "Римська імперія в ІІІ-ІV столітті" с. 242-253
3. Виконайте практичне заняття 12 с.258
4. Опрацюйте тему "Початок Великого переселення народів" с.263-269
5. Виконайте практичне заняття № 13 с. 269

Біологія

Опрацювати відеопрезентацію та відповідний параграф підручника:


Географія





Інформатика

Завдання з 27.04 по 11.05
1. Опрацювати параграф 20 (с.163-166)
Зверніть увагу: якщо не має комп'ютера - вправи не виконуємо! Достатньо прочитати параграф підручника!
2. Виконати вправу 1 (с. 166- 167)


Завантажити програму Scratch на комп'ютер
Працювати онлайн: сайт Scratch 2.0 за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Також можете надіслати скріншоти (на клавіатурі натисніть клавішу PrtSc та комбінацію клавіш Ctrl+V для вставки скріншота) виконаних проектів на електронну пошту 
І група bonisterik@gmail.com (Вчитель Бондаренко Є.О.)
ІІ група:  lesya.tsurupa@gmail.com (Вчитель Цюрюпа Л.В.)

Завдання до 28.05
Прочитати параграф 21-22

Основи здоров'я

Тема:Проживання в промисловій зоні. Види небезпечних промислових об'єктів. Дії школяра в разі виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
Прочитати §29
Тема:Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.
Прочитати §30
Тема:Правила дорожнього руху для велосипедистів.
Прочитати §31
Тема:Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення до рятувальних служб Правила взаємодії з рятувальниками.
Прочитати §32
Тема:Перша допомога у разі ураження електричним струмом, потрапляння хімічних речовин на шкіру, отруєння, ДТП.
Прочитати §33

Немає коментарів:

Дописати коментар