Малорублівська філія – це територіально відокремлений структурний підрозділ Великорублівського ОЗЗСО, який забезпечує потреби громадян у дошкільній та початковій освіті. Філія утворилася у 2020 році шляхом реорганізації. До цього часу, з 2016 року, навчальний заклад функціонував як навчально-виховний комплекс.
Приміщення
Малорублівської філії оснащене новітніми меблями, комп’ютерною технікою,
освітленням, замінено вікна та двері, зроблено
сучасний ремонт підлоги та стелі. На території є два спортивних
майданчика для гри та заняття фізкультурою. У закладі навчаються учні 1 ( 5
учнів) та 2 ( 6 учнів) класів, у дошкільному закладі виховується 15 діток.
Філія повністю забезпечена педагогічними працівниками та обслуговуючим
персоналом.
Навчання та виховання у закладі покладене на дитиноцентризмі, екологічному, патріотичному вихованню та педагогіці партнерства.
Юридична адреса філії: 38620, вулиця Ковпака, 22, село Мала Рублівка, Полтавська область, телефон (05350) 9-31-40
Кількість учнів – 11, кількість вихованців – 15.
Завідувач
Малорублівської філії Великорублівського ОЗЗСО – Цалко Аліна Олександрівна, вчитель
початкових класів. |
Педагогічний колектив філії:
1) Цалко Аліна Олександрівна, вчитель початкових класів, класний керівник 1 класу.
2)
Свирид Надія
Миколаївна, вчитель англійської мови.
3)
Кузьменко Любов
Вікторівна, вихователь дошкільного підрозділу.
4) Карпун Олена Степанівна, вихователь дошкільного підрозділу, музичний керівник дошкільного підрозділу.
Наша мета полягає не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм скоріше навчитись обходитись без нас.
К.Конраді
Проблема:
“Формування розвитку дослідницьких умінь дітей –
вчитися критично мислити, логічно міркувати та застосовувати знання в житті.”
Наше завдання :
1.
Побудувати та впроваджувати освітню модель діяльності школи «3В»:
3В = Великі люди + Великі
ідеї + Великі справи
2.
Створити та ініціювати запуск внутрішньої комунікативної структури закладу
освіти.
співпрацювати + служити +
спілкуватися
3.
Здійснювати комплексний підхід до управління школою на основі екологічного
лідерства.
4.
Розробити внутрішній «дизайн» інноваційної діяльності школи, що будується на
кармічному менеджменті.
Кармічний менеджмент
базується на таких принципах:
- Ти отримуєш те, що віддаєш іншим: Шкільний світ – це ДЗЕРКАЛО! (Що
випромінюєш, те і отримуєш!).
- Будь-який результат в житті можна отримати завдяки турботі про інших
людей.
- Весь навколишній світ виходить з нас!
- Даяння - найсильніша річ у житті!!!
5. Створити емоційно-інтелектуальний освітній простір.
6. Плекати в дітях інтерес до світу цінностей.
7. Впроваджувати новий зміст освіти на засадах
інтегративного підходу у навчанні, що ґрунтується на формуванні
компетентностей, необхідних дітям для успішної самореалізації в суспільстві.
8.
Забезпечити в школі сприятливий
психологічний клімат для професійного та
особистісного розвитку педагогів.
Немає коментарів:
Дописати коментар