Ковалевська філія Великорублівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великорублівської сільської ради.

Філія утворена рішенням сорок першої позачергової сесії  сьомого скликання Коте-левської районної ради від 29.07.2020 «Про реорганізацію Ковалевського навчально-виховного комплексу «Казка» (загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад) Котелевської районної ради у Ковалевську філію Великоруб-лівського опорного закладу загальної середньої освіти» шляхом реорганізації.

Юридична адреса:  вул.  Першотравнева, 49,  с.  Ковалеве, Полтавський  р-н,  Полтавська  обл.,  38624, (05350) 9-32-45

Кількість вихованців – 32: 1-9 класи – 28 учнів,  дошкільний відділ – 4 дитини.

Завідувач: Сідько Ніна Петрівна,  учитель початкових класів,  вища   кваліфікаційна категорія , звання «старший учитель».

 

Педагогічний колектив філії:

 

Прізвище,

імя та по батькові

Посада

Кваліфікаційна категорія

Мяло Надія  Вікторівна

Учитель початкових класів

Вища

Усатенко Наталія  Іванівна

Учитель початкових класів

Вища

Поривай Ольга  Миколаївна

Учитель укр. мови і літератури

Вища

Кулинич Марина Григорівна

Учитель математики

Вища

Юхименко Сергій Миколайович

Учитель трудового навчання

Перша

Суфан Ірина Володимирівна

Учитель англійської мови

Спеціаліст

Чернічкіна Олена Олександрівна

Вихователь дошкільного закладу

Спеціаліст


















Основні завдання, які ставилися на 2020-2021навчальний рік:

Ø Вивчення і осмислення, розробка плану дій по сучасному законодавству освітньої діяльності ЗЗСО.

Ø Створення освітнього середовища та освітнього простору, який гарантує дотримання прав і свобод суб’єктів освітнього процесу, в тому числі для осіб з особливими освітніми потребами.

Ø Усвідомлення здобувачами освіти, їх батьками нових орієнтирів, критеріїв, результатів освіти – наскрізні вміння і навички, ключові, галузеві і предметні компетентності, мотивація на їх розвиток.

Ø Виховання в освітньому процесі, невідділене виховання від навчання, виховання через діяльнісний підхід, партнерство з сім'єю.

Ø Виконання Освітньої програми, що ґрунтується на компетентнісному, особистісно зорієнтованому, діяльнісному підходах, сучасних типах уроку, де вчитель виступає фасилітатором, модератором, коучом, тьютором.

Ø Створення системи інформальної освіти, дистанційного навчання педагогів;

Ø Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу, виконання антибулінгового законодавства.



Немає коментарів:

Дописати коментар